Wycieczka na Mazury

W dniach 10-14 czerwca 2017 r. odbyła się wycieczka klasy 1a na Mazury. Uczniami podczas wyjazdu opiekowali się prof. Anna Dudkowska i prof. Łukasz Chojnowski.

Wyruszyliśmy autokarem w sobotnie popołudnie do Piecków – jednej z mazurskich miejscowości.

W niedzielę odwiedziliśmy Świętą Lipkę, miejsce kultu Matki Bożej, gdzie uczestniczyliśmy we Mszy św., mieliśmy również możliwość obejrzenia pokazu jedynych w swoim rodzaju barokowych organów z ruchomymi figurkami. Następnie pojechaliśmy do Prania zwiedzić muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego. Po leniwej niedzieli, w poniedziałek, jak na pracowitych uczniów przystało, był piętnastokilometrowy spływ kajakowy po rzece Krutyni oraz wycieczka do Mikołajek. We wtorek obcowaliśmy z naturą w parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie. Oprócz standardowej lekcji z przewodnikiem, niektórzy śmiałkowie mogli nakarmić butelką młodego jelenia lub pogłaskać łosia. Ostatnią atrakcją tej zielonej szkoły był park linowy w Giżycku.

Słoneczne Mazury klasa pierwsza pożegnała w środę rano i powróciła do Warszawy w znakomitych humorach o godzinie 14:30.