Zdający, który zamierza przystąpić do egzaminu maturalnego, składa pisemną deklarację przystąpienia do egzaminu odpowiednio dyrektorowi macierzystej szkoły albo dyrektorowi okręgowej komisji egzaminacyjnej w określonych poniżej terminach.
Uczniowie klas trzecich składają deklarację do dyrektora szkoły; deklarację wstępną – do 30 września 2020 r., deklarację ostateczną – do 7 lutego 2021 r.
Absolwenci Publicznego Liceum Ogólnokształcącego im. bł. ks. Romana Archutowskiego składają deklarację do dyrektora szkoły; deklarację wstępną (nieobowiązkowo) – do 30 września 2020 r., deklarację ostateczną – do 7 lutego 2021 r.
Absolwenci Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego im. bł. ks. Romana Archutowskiego składają deklarację do dyrektora OKE do 31 grudnia 2020 r.
Dodatkowe informacje można znaleźć w Informacji o sposobie organizacji i przeprowadzania egzaminu maturalnego w “nowej” formule obowiązującej w roku szkolnym 2020/2021.